Wednesday, August 25, 2010

Puasa 2010

assalamualaikum..da 15 hari kte berpuasa kan..sedar tak sedar gayanya..hahaha..lagi beberapa hari lagi kte nak beraya..korang semua da beli baju raya belum.?aku dah..hehehe..mak aku semangat gile..cume kuih rya jer tak beli lagi..aku cbe nak meng`upload` gambar makanan berbuka aku..tapi malangnya tak boleh dan lambat,maklumla aku pakai broadband..1.5GB..apa bleh buat.??so,kalau aku ade sumber internet lain ke aku akan upload k..tnggu !!..4th nie jgn lupa !!PASO BUMBONG setengah orang ckp pasu bumbong kelakar bler dgr..paso bumbong ialah satu event yang diadakan oleh group JOHO..event sama mcm event yang sebelumnya iatu GEGO..gathering..event nie istimewa dari event2 lain iatu buat di bumbung PLAZA SENI..JOHO bese la sentiasa buat aktiviti yang kreatif..:)

No comments:

Post a Comment