Monday, August 30, 2010

Fotografi Half In My Life..


bunga raya,vivitar 5m.p
salam satu malaysia..hari aku nak ceritakan tentang minat aku yang mendalam dalam bidang fotografi ni..minat aku dalam fotografi ni datang sejak aku tadika lagi,time tu aku godek2 la camera bapak aku OLYMPUS yang flem punye tu..aku tekan la shuttter button tu ikut ske aku..hehehe..lepas tu aku godek2 camera bapak aku tu akhirnya  rosak tak boleh nak roll film..hehehe..lastly,bapak aku beli camera baru,mule2 die tak bagi la godek2 camera baru die tu..camera baru katakan..hehehe..akhirnye this year die letak camera tu kat bilik aku..lupe nak bagitau model camera tu..VIVITAR,VIVICAM 5M.P..aku main jer camera tu..dah agak2 pro baru beli dslr..kali pertama tangan aku ni pegang dslr masa aku frm 2 time wedding mak cik aku..nikon d berapa ntahh,tak ingat time tu aku nak buat D.O.F pun tak reti,time tu aku zero pasal camera ni..aperture,shutter,iso haram aku tak tau..yang aku tau tekan shutter..hehehe..pastu start dari tu aku cari info pasal dslr ni kat internet..sekarang ni serba sedikit aku tahu la pasal camera tu sume..tapi aku masih dahagakan ilmu yang bnyak lagi kat dunia ni berkenaan camera..:)nnti aku upload artwork aku k ....

No comments:

Post a Comment