Saturday, September 4, 2010

Paso Bumbong Last Night

Heyho,huhhhh semalam gempak and best event yang JOHO buat..pkul 9 setengah aku sampai di plaza seni..aku satu family pergi..hahaha..mule2 aku pun tak tau mcm mne nak naik kat atas tu..so,aku try & error la..lastly jumpe jugak event tu..
Paso Bumbong

bler kaki jejak jer dekat event tu..rasa mcm ada aura yang best..dengan orang yang ramai..sajak,pantun dan lain-lain lagi..first thing,otak aku nak cari abg carl samsudin..aku round2 lastly jumpa juga..bangga aku dapat jumpa MC event time tu THANKS FOR WELCOME..pergi aku terus salam dan kenalkan diri aku..hehehe..aku b`bual dengan diorang semua..siapa yang ada dekat situ aku salam jer..tanpa segan-silu,(orang JOHOR kan friendly)banyak jugak booth2 kat sana..cuma booth kukubesi jer aku tak dapat jumpa..sedih jugak la..but,it`s ok..aku tak dapat jumpa booth tapi aku jumpa KUKUBESI beb..hehehe 3-4 kali salam..bangga aku dapat jumpa photographer yang havoc di MALAYSIA ni..aku dapat kenal dengan ABUSAN HATI KUDUS,SIAPEKAH AKU,AZRAFE ZAKY and KLUX..aku dapat jugak la interview azrafe zaky,walaupun kejap..next time jumpe lagi ok..setelah semua JOHO members aku da kenal..time tu back..sedih dan hiba jugak la..tapi nak buat macam mana kan..pkul 10 setengah aku turun la dari atas BUMBONG tu..hehehe..TO ALL JOHO MEMBERS NEXT TIME JUMPA LAGI OK !!!!..sucsessfully event..thumbs up to JOHO..:)

No comments:

Post a Comment